Toate-s legate.


E fără 20 şi în maxim un sfert de oră ar trebui să vă zic ce am prin cap. Şi singura chestie la care mă puteam gândi este că tot ce am „pătimit” de când mi-am început studenţia până în momentul de faţă a avut un sens. De la prima prietenă care şi-a imprimat gândurile asupra mea până la orice nebunie insignifiantă pe care credeam că o fac, dar care m-a adus în punctul în care aş vrea să mulţumesc fiecărui suflet cu care am avut ocazia să interacţionez. Dacă mă gândesc la alimentaţia mea, dacă mă gândesc la stilul meu, dacă mă gândesc la experienţa mea de viaţă, profesională şi personală, toate persoanele, deşi destul de disparate şi fără vreo mare legătură, adunate şi puse cap la cap, m-au adus aici. Şi cumva, încerc să îmi imaginez ce se întâmpla dacă măcar una singură nu intervenea sau nu o întâlneam în acel moment, ce fel aş fi ajuns. Deşi am un singur regret, un singur “ce ar fi fost dacă”, doar pentru că am fost prea cavaler, inclusiv acel regret este un lucru atât de memorabil şi acea experienţă este atât de drăguţă, că mi-aş dori să uit tot să o pot repeta cu aceeaşi încântare şi inocență ca atunci.

Am fost învăţat să mănânc bine la micul dejun şi de atunci, cam tot aşa fac. Am fost învăţat să sărut şi cam tot ca atunci o fac. Am fost învăţat să mă îmbrac bine şi să îmi pese de ce haine pun pe mine şi se repercutează în tipul de femei cu care interacţionez. Le zic femei pentru că aşa le consider, nu mai sunt fetiţe dulci pe care să le poţi convinge cu una cu două. Orice fată, femeie cu care am avut plăcerea să interacţionez m-a făcut să muncesc şi mai mult. Barba creşte pentru că o femeie mă adoră pentru asta. Cravata stă bine la gât pentru că o femeie mi-a demonstrat că haina îl face pe om să fie mai bun şi să se comporte mai bine. Experienţa video stă bine pentru că am fost curios şi am început să filmez până în momentul de faţă. Gătesc pentru că trebuia, pentru că a fost cazul, pentru că am vrut. Şi tot mă gândesc la ce a fost şi ce trebuia să fie. Aveam planuri în cap şi mi le-am dat peste cap, fie din cauza, fie pentru, fie datorită unei fete. Şi credeam că nu fac bine deloc. Dar timpul îmi arată că timpul le face şi desface pe toate. În timp am crescut, nu doar la ani şi la gânduri, ci şi la faptele şi intenţiile mele.

Dacă ar fi totuşi să mă laud cu ceva care a rămas constant ar fi plăcerea să mănânc micul dejun cu linguriţa în timp ce mă uit la desene animate cu Bugs Bunny. A rămas copilăria de a purta un ilic împletit de bunica mea. A rămas miopia care avansează la pasul melcului. A rămas plăcerea să o iau de la început. Am început în liceu să o iau de la zero. Apoi în Cluj. Acum în Bucureşti. E fain pentru că îmi demonstrează că pot munci oriunde m-ar pune omul. Şi că pe oricine aş întâlni, tot bine o să îmi fie. Rămâne doar să mă bucur de fiecare interacţiune pe care o am cu orice persoană. Pentru că am deja aproape 12 ani de experienţe care îmi arată că nimeni nu intră şi nu iese din viaţa ta fără să-ţi arate că următorul om pe care îl întâlneşti, următorul job pe care îl ai, următoarea relaţie sau dezamăgire vine cu un scop.

Şi dacă te duce mintea, te duci departe, te duci pe cele mai faine cărări. Şi dacă nu vrei să accepţi că cine a intrat în viaţa ta e acolo pentru a te face să fii mai bun, n-o să fii cu nimic mai răsărit la minte mergând singur şi de capul tău. În fond, oamenii sunt oameni printre oameni. Şi mă simt foarte norocos pentru fiecare prieten, amic, coleg, iubită, fostă iubită, prietenă, parteneră de viaţă pe care am avut-o, o am şi mi-aş dori să o am. Sunt conştient că toate au venit la mine ca să fiu mai aproape de ceea ce înseamnă cu adevărat Duță Ovidiu Ionel. Vă mulţumesc şi continuaţi să intraţi în viaţa mea.

Lasă un răspuns

