Dor de ea.


Cât dor am în ochii tăi, dar parcă-i dor din milă

Prea multă aşteptare de tine-n suflet am cules,

M-opresc din şuvoaie plânse pe fața mea umilă

Şi-ncerc fără durere, să te uit pe veci din mers;

 

E adevărat, din săruturi dulci în fiecare clipă

n-a fost nicicând mai multă fericire, nici patos, nici amor

nici nopţi fierbinţi, când te iubeam iarăși-n pripă

La răsărit de Soare, fiecare vis al tău mă privea cuceritor.

 

Doar de-aş da fiinţei tale, o privire îngheţată;

Iar mâhnirea ta-nmiresmată, îndelung se lăsă aşteptată,

C-un sărut blând, femeie, m-aprinzi ca pe-un astru

Şi mă faci să-mi descânt trupul, de tine făcut sihastru.

 

Îţi voi jura pe o roză, adunată din grădina lui Eden,

Că tot păcatul iubirii pentru tine, rămâne veșnic etern.

Lasă un răspuns

