Definiţii duble.


Recunosc, trişez cu neruşinare, mă ajut de marele internet, de marele Google şi de rezultatele pe care mi le oferă. Sper să reuşesc să fac un text mai de Doamne ajută. Ca să purced agale, mergând cu definiţiile în cale, să fiţi atenţi la ce se poate construi din cuvinte simple, cu sensuri duble. Începem uşor, domol, din cerul gurii, spălându-ne prudent pe dinţi cu o pastă de dinţi cu extras de prune. Pasta poartă numele de “Prudent”. Este foarte bună, atâta timp cât extrasul de prune nu se decantează într-o ţuică. Monologul meu literar, eu scriu, eu citesc sper să ajute un olog de un singur picior, un monolog, să îşi găsească fericirea la fiecare pas. Mai săltat, mai ţopăit. Din păcate, pentru un biolog, respectiv pentru acel om cu ambele picioare absente, nu prea pot face mare lucru. Sper doar să aibă forţă în mâini, să nu fie amânat de soartă. Asta dacă vă gândiţi că amânat înseamnă altceva decât un om fără mâini, atunci sunteţi pe drumul cel bun.

Curgând dinspre gură spre marele piept al omului, mai degrabă al femeii, sper să nu fiu aţâţat de vreo femeie frumoasă, mai mult sper că ea să nu fie aţâţată, adică să nu fie lipsită de sâni frumoşi şi drăgăstoşi, acele bomboane piepticole recomandate la orice vârstă. Total aiurea în contextul sânilor, când închinarea te trece, mai ales când vezi frumuseţe de femeie însânuită, gândeşte-te că închinarea te poate duce în China cu un transportor. Revenind la oile noastre anatomice, sper să nu fiu învinuit de erotism literar, mai ales că folosesc doar o pană din toată găina pe care o am prin cap. După învinuire, va veni degustarea. Ca să înţelegeţi mai bine, învinuirea nu este decât procesul de fermentare al strugurilor în cel mai divin vin pe care îl pot bea. Lacrima lui Ovidiu. Învechit şi admirat.

Ghinioanele mele mă opresc totuşi să degust paharul de vin alături de cineva care să îmi ridice temperatura din corp. Dar, cu accentul pe dar, fiind din Moldova, ghinioane şi norocuri nu se înrudesc, ci ghinioane este doar modul meu de a-l saluta pe Ion prin părţile astea. Rămânând în zona viticolă, etilică sau bahică, împrăştierea alcoolului prin trup face ca acest proces să fie definit prin modul în care beţivii se fac praştie. Într-un mod bizar, jucând la table, voi da un zar dublu, cu un 6-6, să mă scot din acest măcel al cuvintelor. Pentru cei deja obişnuiţi cu sensurile duble, cu zarurile duble, zarurile bizare, măcelul este doar un pui de mac, abia înflorit, abia îmbobocit. Totuşi, măcelul nu este atât de mic să trebuiască să îl vezi la microscop, mai ales că nu o să prea poţi vedea ceva interesant la acest microscop. În fond, este doar un scop mărunt, o ţintă mult prea mică să fie atinsă.

Pe final, o să încerc doar să aliniez ca la apel batalionul disciplinar format din Batal Gheorghe și Batal Ion, aceşti bravi soldaţi, învioraţi, respectiv asortaţi cu o vioară, cântând lejer prin câte-o gară. Pentru cine doreşte să îi cunoască pe aceşti bravi soldaţi, vă rog să apelaţi la un scarabeu, acel cetăţean, locuitor de bloc, la scara a doua. E vecin cu batalionul disciplinar. Cetăţeanul turmentat e prevăzut şi cu tractor, mai ales că-i de meserie actor. Şi cu mult trac, acest actor îşi face treaba cu brio, nu dă niciun rateu, chiar îl mănâncă. Sper că rateul să fie la fel de bun ca pateul. Singura diferenţă fiind carne de raţă în loc de carne de porc, mai sănătoasă şi mai uşoară la stomăcel. Îmi voi ocupa un loc meritoriu în livada cu meri, în care mă voi relaxa pe o saltea Relaxa. Mi-aș dori să reuşesc să mă ţin departe de răceală, măcar în scris dacă nu în viaţa reală.

Un gând despre &8222;Definiţii duble.&8221;

Lasă un răspuns

