Vreau o minune


Adaptare parodică

 

Mama nu mi-a dat un corn la şcoală

Am răbdat de foame an de an.

Mâncam dimineața pâine goală

Şi-am trăit pe stomacu’ gol vreo douăj’de ani, da, da

Nimeni n-a vrut să-mi arunce-o pâine.

Nici eu n-am mai vrut să cerşesc la ei.

Dacă nu mâncam azi, poate mâncam mâine.

Ajută-mă nene cu nişte lei.

 

Refren:

Vreau o bucat’ de pâine!

Vreau o bucat’ de pâine-n burta mea!

Vreau o bucat’ de pâine!

Să mai potolesc nițel foamea!

Vreau o bucat’ de pâine!

Vreau o bucat’ de pâine-n burta mea!

Vreau o bucat’ de pâine!

Să fiu sătul din nou, acum aş vrea!

 

Prietenii mi-au zis că-mi dau o masă,

Să-ncerc să rezist cumva cu foamea.

N-a mai vrut nimeni.

Nu le pasă!

Şi am început să fierb din nou fasolea.

 

Anii mi-au făcut viaţa ca de câine,

Şi nu-mi dau seama dacă mi-a fost rău.

Am nevoie totuşi de-o pâine,

Să pot mânca toată ciorba, aşa cum vreau eu.

 

Refren:

Vreau o bucat’ de pâine!

Vreau o bucat’ de pâine-n burta mea!

Vreau o bucat’ de pâine!

Să mai schimb un pic foamea!

Vreau o bucat’ de pâine!

Vreau o bucat’ de pâine-n burta mea!

Vreau o bucat’ de pâine!

Să fiu sătul din nou, acum aş vrea!

Lasă un răspuns

