Ba ladă, ba cutie.


Foaie verde, foaie lată

S-a scumpit iar viaţa toată

S-a scumpit iarăşi benzina

S-a dus dracu’ şi chenzina,

Aveam destui bani-n portofel

Îmi făceam poftele de orice fel

Munceam p-un salariu măricel,

Vara, câte-un mic pe grătarel

Dar de când cu zece accize

Mi-aş băga degetele-n prize,

N-am un șfanț să-mi fac felu’

Mi-o murit pân’şi portofelu’

Cu monezi d-un ban e plin săracu’

Pentru una d’100 mă duc la dracu’

Mi-am dat casa şi maşina,

S-am bani s-achit benzina

Pân’ la mare merg pe jos

Din zece zile, nouă-s furios,

Că din toţi banii mei munciţi

Dau ca fraieru’ jumate la bandiţi,

Îi votez din patru-n patru ani

Şi iar mă fac şmecherii la bani

Şi mă lasă-n fundu’ gol

Zice-le-aş ceva de mama lor.

Lasă un răspuns

