Inspirat de Calliope.


De la cele mai mari zeiţe, de la cele mai puternice femei titan, ajung la muze şi grații. Am o mică vină că nu mi-am făcut foarte bine documentarea ca toate femeile să fie doar zeiţe sau să nu mă cobor la muze, nimfe sau grații. Doar că nu ar fi fost drept faţă de toate fetele şi femeile din viaţa mea. Nu am putut să ţin la toate în aceeaşi măsură şi niciuna nu putea să aibă aceeași însemnătate ca cealaltă. Din acest motiv s-au strecurat şi câteva entităţi mai plăpânde, mai puţin importante decât zeiţele. Asta în mitologie. În cazul meu, toate sunt importante că altfel nu aş îndrăzni să le adresez o ofrandă literară, chiar dacă este o critică pozitivă, una negativă sau doar o laudă gratuită. Astăzi, Calliope îşi află soarta literară. Dacă va fi preaslăvită sau bârfită. Din fericire pentru ea, din fericire pentru mine, fiind o muză, nu sunt în stare să o bârfesc.

Calliope a fost o prezenţă sublimă în momentul când era singura prezență din viaţa mea. Astăzi este doar o adiere de vânt. Astăzi este doar o amintire plăcută, o provocare acceptată, o femeie aşteptând să fie cucerită. Am cunoscut-o într-o fragedă inocență. Nu ştiam ce înseamnă să vânez, nu ştiam să stau la pândă, nu ştiam să cuceresc, nu ştiam să provoc mental o femeie. Nici astăzi nu cred că sunt Don Juan întruchipat în secolul XXI, dar în preajma lui Calliope, ştiam doar să cuceresc cărţile şi informaţiile. Datorită ei, am aflat că o fată va fi femeie, am aflat ce înseamnă jindul, pofta şi dorinţa unui bărbat în creştere. Mai ales că muză fiind, mintea mea începea să tânjească după complimente simple, doar doar de aş putea să îi aprind pofta de a mă cunoaşte. În fiecare moment când împărtăşeam o discuţie sinceră, personalităţile noastre roiau în jurul eroticului amatoricesc, în jurul amorului literar informal.

În urmă cu foarte multe secole, Calliope era cea mai importantă prezenţa feminină neînrudită pe care o ştiam. Şi acum, când stau să îmi amintesc, Calliope era singurul motiv pentru care voiam să ies din casă în afara altor obligaţii sociale. Am crescut cu ea, am perseverat datorită ei, am vrut să fiu mai bun doar ca să îi demonstrez că o merit. Şi ea fiind atât de importantă pentru tine, simpla ei prezenţă mă făcea să transpir emoţii. Timpul trecea, amândoi creşteam, dorinţa se definea. Eu mi-am luat tălpăşiţa din viaţa ei şi cumva destinul a făcut să reintre în viaţa mea. Să fie alături de mine, să creştem şi mai mult împreună. Cel mai curios lucru pe care îl pot asocia cu ea a fost că oricât de mult mi-am dorit să îmi exprim sentimentele, când o vedeam, aveam o amnezie stupidă. Voiam să îi arăt că sunt bărbat, voiam să îi arăt ca o doresc, voiam să ştie ce sentimente am pentru ea. Doar voiam, se întâmpla ca inima ei să fie răpită, împrumutată, acordată şi luată de un alt cavaler pe cal alb.

După ce clepsidra dintre noi s-a spart, drumurile s-au separat. Nisipul s-a strâns într-o grămadă de amintiri pe care le pot depăna ani de-a rândul. Calliope este la mare depărtare, de inima mea, de mintea mea, de tot ce înseamnă emoţie pentru ea. Calliope dintr-o muză, astăzi mă amuză prin faptul că oricât de apropiaţi am fost sau ne doream să fim, astăzi suntem atât de separaţi, că putem să facem iarăşi cunoştinţă, la fel ca prima dată, într-o iarnă târzie. Cel mai frumos lucru legat de ea este că a evoluat în ton cu mine. Mintea ei creştea, trupul evolua, poftele se îmbunătăţeau, principiile se cultivau. Calliope astăzi este o femeie în toată firea. Mi-aş dori să o văd să ştie că m-a format ca viitor bărbat. Nu m-a făcut bărbat, dar m-a făcut să vreau să fiu cel mai bun bărbat pe care l-a întâlnit vreodată. Un pic a reuşit, un pic am reuşit.

Lasă un răspuns

