Theia e ea.


Zei şi zeiţe, titani şi titanițe, eroi şi eroine, muritori şi muritoare, stimabile grații, onorate nimfe şi preadorite muze, intră în atenţia tuturor Theia. Numele ei înseamnă pur şi simplu divină. Aşa este Theia, este o fiinţă încântătoare, divină, zâmbitoare şi feminină. Sunt prea puţine de zis despre ea, nu pentru că este o zeiţă divină ci pentru că ea mereu lasă câte puţin de văzut şi foarte multe de cunoscut. Eu de când o cunosc pe Theia, deşi ea trăieşte de dinainte să am eu habar de ea, mereu credeam despre ea câte ceva şi mereu aflam că există mai mult de aflat şi de înţeles. Theia este frumoasă. Fără alte detalii. Nu ai ce să mai adaugi sau să scazi la frumuseţea ei. Deşi nu este Aphrodites, frumuseţea ei face ravagii. Mai ales că Theia îşi reneagă frumuseţea, şi-o înţelege dar nu şi-o face intens cunoscută din motive greu de asimilat. Theia este inteligentă. Cu mici precizări. Este inteligentă şi mereu mănâncă informaţii la fiecare secundă. Şi nu le lăsa să zburde prin mintea ei. Inteligenţa ei este una progresivă, intensă, pătrunzătoare şi răvăşitoare. Altfel, nu aş fi capabil să îi explic ei de ce îmi place de ea, de ce mi-a plăcut de ea, de ce îmi va plăcea mereu de ea. Mai ales când nici nu vrea să audă despre plăcut.

Theia şi cu mine ne cunoaştem de un secol, aproape doi. Nu am avut atâta timp să intrăm în alte detalii pertinente şi consecvente, menite să o facă să fie ridicată în slăvi. Totuşi, pentru zeii care îşi doresc să aibă onoarea să o întâlnească pe Theia, pentru muritorii care şi-ar dori să aibă curaj să o privească pe Theia în ochi, îi anunţ, dintr-o poziţie foarte avantajoasă pe care o am legată de Theia, că ea este divină ca femeie. Şi acest lucru o face greu de cucerit. Greu de iubit. Greu de suportat. Dar pentru tot greul pe care îl are de dus un bărbat, un erou, un muritor, Theia îi va răsplăti într-un mod divin. Altfel, nu şi-ar merita numele pe care îl are. Eu mă gândesc că Theia este pe acest pământ doar pentru a sta precum un simbol mereu în creştere pentru femeile care se doresc greu de cucerit, greu de iubit şi imposibil de uitat din momentul în care încep să te iubească înapoi. Theia n-a reuşit să mă iubească, nu pentru că nu voia ci pentru că şi-a dorit să mă protejeze de mine însumi. Aş fi înnebunit dacă m-ar fi iubit, eu un muritor plăpând pe lângă ea, o femeie divină, în plină dezvoltare, în plină afirmare. Nici acum nu îmi permit, deşi nu mai sunt plăpând, să cutez, să îndrăznesc să mă apropii de ea şi să îi cer ceva imposibil.

Theia este o femeie amuzantă. Faptul că este frumoasă sau inteligentă îi conferă o personalitate debordantă. Are un râs spumos, copilăros, savuros. Scoate perle pe gură, la care râzi, la care suspini cu dor, la care îţi doreşti să te îneci cu ele fericit şi împlinit. Theia este pentru mine actuala graţie care merită să zâmbească destul de des. Şi cred că reuşesc. Dacă nu am dreptate, să mă pedepsească şi să mă îmbrăţişeze până mă usuc de plăcere. Theia pentru cine vrea să cunoască fericirea în stare pură, este exemplul ambulant, interesant de urmărit şi fascinant de înţeles. Părul ei îţi va face farmece, buzele mai mult ca sigur te vor amuţi, privirea ei o să te închidă pe vecie iar tot pachetul numit Theia va fi precum mărul interzis. Ştii că nu e bine să muşti din ea, dar din momentul în care buzele tale ating cea mai mică bucată din Theia, mereu îţi vei dori din ce în ce mai mult din ea. Şi pe bună dreptate.

Când o femeie este divină, fără nicio altă explicaţie, tu ca bărbat, fie că eşti zeu, fie că eşti un păgân plăpând, vei vrea să fii iubit de către ea. Pentru că actul de a o iubi pe Theia, este ceva atât de frumos şi de greu de realizat, încât nici până acum, nu s-a găsit om vrednic să o iubească aşa cum merită. Din acest motiv, Theia, femeia, este precum Soarele şi Luna. Singură, atât ziua cât şi noaptea. Niciun astru, niciun zeu, nicio soartă n-a reuşit să o facă fericită pe Theia atât de mult pe cât merită. Dar nici nu disperăm. Ea mereu va zâmbi, mereu va fi frumoasă, mereu mă va face să îmi doresc să provoc zâmbete, râsete, amuzamente şi stări de bine în preajma ei. Mai ales când ştiu că am câştigat-o pe vecie, nu ca femeie, dar ca fiinţă dragă şi simpatică inimii mele. Poate, poate va fi binecuvantată și Theia, femeia divină.

Un gând despre &8222;Theia e ea.&8221;

Lasă un răspuns

