Gânduri


Greșit-ai când vei prevesti de-a pururi soare?

Sunt pustiu, vidul m-a ajuns din urmă,

și trupu’i himeră-n depărtare

Sub vorbe grele și-a gândurilor brumă…

 

Totuși, nu-i destul să-mi păstrezi frumos o rază

Lângă mintea mea trăznită de furtună!

Vorbele gingașe-mi încătușează

Chinul doar, patima nu; să rămână.

 

Dorința, și timpul astupă rana

Ce singur mi-am ales, dar el nu face

Întreaga vindecare pentru vina

Ce-o poartă osânditul pân’ la cruce.

 

Dar ploile tale, veșnic uscate

Din regret, picură păcate….

Lasă un răspuns

