Binecuvântare


Divine sunt cuvintele mai înainte scrise

visând că n-am să-te ador mai mult,

speram, totuși doar, crezând în vise

ruga Domnului să pot s-ascult

 

să las timpul scurs, secundele ce-l calcă

taine și secrete sufletești,

să le arunce într-o speranță sacră

făcându-le creaturi cerești

 

Oprit-am fost de-a distanței vâltoare

să-ți șoptesc:”Mi-ești scumpă precum aerul mi-a fost!”

pe când respiram lacrimi dintr-o mare

și mă rugam vieții să-mi dea rost.

 

Amoru-i fraged. Întreaga lui minune

va crește mereu, să-ne fie mereu bine…

 

Lasă un răspuns

