Dor şi doare


Plang in hohote. Inund. Vreau sa uit ca exista altceva in afara de ochii tai. Un pacat de nerevocat. Te-am iubit, am crezut ca te iubesc, cred ca te-am iubit. Cred in continuare ca nu trebuia sa te intalnesc. As fi ramas normal in felul meu. Acum sunt nebun, de legat. Abia leg gandurile in mintea mea. Mi se rascolesc minutele cand tremuram stand de vorba cu tine. O fi fost frig, o fi fost emotie. Mi-am raspuns sa nu tac. Acum, dupa atata timp, dupa atata vreme sa imi dau seama, imi e dor. Si de tine, si de noi, si de tot. Inchipuit sau nu, real sau nu, emotie sau ratiune, eu am simtit ce nu pot simti. Si ma doare. Nu esti ultima femeie, ai fost doar prima. Sa nu gasesc o femeie, sa te suplineasca, sa te depaseasca, nu poate sa fie greu. Dar este. Esti femeie cum ar trebui sa fie o femeie. Cu ceva explicabil si cu tot de neinteles. Dor de tine. Dor.

Un gând despre &8222;Dor şi doare&8221;

Lasă un răspuns

