La ora 4:40


La ora 4:40 trebuie sa ma trezesc sa plec la tara. Arata ca sunt harnic si nu imi dorm viata. Dar cand ajung la tara ma pun pe facut cozonaci si dupa am sa dorm, deci ai dreptate si imi dorm viata. Ce nesimtit pot sa fiu cand sunt atatea lucruri de facut. Stau ca o pisica la caldura si cu ochii spre tavan si picioarele pe soba asculta visele mele cum se invaluie in linistea casei bunicii mele. Inceput promitator de basm crezi ca va fi mai jos. Ar fi fost asa dar nu prea are rost, nu ma lasi sa dorm, nu ma lasi sa visez, ma trezesti si fizic si spiritual. Ce drept ai? Uite ca ai, esti femeia pe care nu o visam, mama pe care nu stiam ca exista, prietena excesiv de afectuoasa. Nu ca m-ar deranja acest lucru, dar unde tu vezi afectiune si relatie de prietenie, eu copil mic visator si adormit ce sunt vad expresii ale iubirii. De ce zic iubire, d’aia ca nu am simtit-o pana acum, s-a jucat lumea cu sufletul meu si acum sunt destul de prost, dupa cum ti-ai dat seama in seara cu patinoarul, sa zic iubire oricarui sentiment de afectiune profunda si sincera din partea unei fete. Nu ai ce imi reprosa, nu stiu nimic desi stiu tot ce nu te intereseaza pe tine in viata asta.

Lasă un răspuns

