D.O.I pe munte si in mare


Sa traiesti calatorule. Ai ajuns si aici. Seamana cu “BD la munte si la mare”, dar nu este. Nici macar nu am vazut filmul. Stiu doar de el ca exista. Asa ca ia-ti gandul ca o sa fie ceva asemanator cu Dem Radulescu sau Jean Constantin. Am eu glumele mele, rasuflate ce-i drept. Clachez la capitolul umor. A fost impozitat recent si cum e greu sa fii student cu bani si sa ai si umor, ma abtin. Mi se duce bursa, la ce bun sa mai rad. Daca ai chef de ras, du-te in alta parte, n-ai ce cauta aici. Oricum, daca tot ai ramas, ma gandesc ca vrei sa citesti ceva interesant. Ceva sa faca timpul sa treaca in mod util. Nici asta nu vei gasi. Blogul meu nu este sursa de informatii utile. Scriu sa imi creasca placerea de a scrie. Poate imi gasesc un stil anume. Asa ca, du-te in alta parte daca vrei stiri si informatii. Nu dau linkuri, ei nu ma platesc sa le fac promo. Desi ar trebui, sa pot face glume dupa.

Lasă un răspuns

