Pe cine iti doresc eu tie, amarata Romanie


Eram un popor brav. Am reusit sa ne aparam neamul si tara de romani, de tatari, de turci, de toti ceilalti curiosi ai Europei si Asiei. Eram un popor harnic. Am reusit sa hranim o tara intreaga doar dintr-o cereala si Europa sa ne stie ca un granar. Eram un popor liber. Am reusit sa punem capat dictaturii unui analfabet si Europa sa ne vada ca vrem sa fim la fel ca ea de occidentala. Eram de toate. Am reusit sa punem capat la toate.

In urma cu douazeci de ani, multi romani, cata frunza si cata iarba, au dat mana cu mana si s-au intins la o hora a libertatii. Azi, 19 Mai 2010, multi romani, cata frunza uscata si iarba fumata, au dat mana de la mana si s-au aliniat la un protest pentru supravietuire. Nu mai conta decat un singur lucru. Atunci si acum. Sa fim liberi. Atunci ca nu puteam vorbi, nu puteam vedea, nu puteam fi romani intr-o Europa libera. Acum ca nu mai putem vorbi despre altceva decat bani pentru noi si familia noastra, nu putem vedea decat abdomene umflate de grijile poporului din Casa Poporului, nu putem fi romani in propria noastra tara. Am emigra in Congo, in Botswana, sa folosim moneda lor, sa nu le dam la bravii nostri de sus ce folosesc locuitorii botswani pentru a-si lua o paine.

Lasă un răspuns

