Femeie. Te iubesc


Nu voi reuşi să înţeleg de ce îţi acoperi chipul cu prafuri negre, roşii, colorate când tot ce vreau de la tine este să rămâi cât mai simplă. Destul că eşti mamă. Eşti soră. Eşti iubită. Eşti doamnă. Eşti târfa din patul meu şi amanta din patul celuilalt. O fiinţă sensibilă cu nervi de oţel să mă suporte pe mine Bărbatul. Nu voi reuşi să înţeleg de ce vrei să ai şi cine romantice şi o floricică mică, proaspăt culeasă prinsă-n păr. Un inel de logodnă să te înlănţui cu iubirea mea şi o îmbrăţişare să te eliberez. Nu voi reuşi să te mulţumesc vreodată cum nici tu nu ai în tine tot ce vreau să fii. N-aş vrea să te schimbi să pot ajunge să te înţeleg. Un etern feminin ce eşti, blestem dulce purtat asupra mea. Te iubesc că nu mă laşi să te iubesc. Îmi cauţi bube şi defecte şi mă lauzi fără scuză. Tată geniu şi copil stupid, te iubesc sincer de mârşav. Te aduc să-mi cerşeşti iubirea, să-ţi ador privirea, să-mi doreşti trupul. Tu templu tumultos de sentimente fabricate. Emoţii aruncate. Scuipate cu dezgust, înfăptuite cu divinitate. Nu voi reuşi să te iubesc destul să fii fericită pentru că vreau să mă iubeşti să fii fericită.

Iubesc femeia pentru că este femeie. Tu eşti femeie. Şi ce femeie eşti. Complexă. Simplă. Frumoasă. Divină. Om cu dureri. Fiinţă cu bucurii. Şi totuşi nu te încap astea să te facă femeie. Sufăr şi eu, cu sau fără tine. Plâng că te iubesc, plâng că nu te cunosc. Iubesc femeia pentru că este fată. Tu eşti fată. Te imbraci cu pijamale pufoase să îţi fie cald şi o jucărie să îi povesteşti că prinţul tău te iubeşte. Visezi noaptea basme. Ziua le trăieşti deziluzia. Iubesc femeia pentru că ea mă iubeşte pe mine. Bărbatul, animalul cu suflet de copil, raţiune absolută, închinăciunea zeilor antici, aparaturi complexe de fire şi întrebări idioate. Mă iubeşte pentru că îi sunt tată. Sunt şi fiul ei. Sunt cel mai bun iubit. Pentru că o iubesc şi mă iubeşte. Sunt şi bucătar. Îi hrănesc sufletul cu iubire. Preot. Îi iert păcatul că nu mă iubeşte prea mult. Poet. Îi iau cuvintele şi fac imnuri pentru umanitate. Mai frumos decât o iubire este tot o iubire. Sunt pentru ea ce este ea pentru mine. Totul cuprins în vorbe, fapte şi sentimente. Nimic mai mult decât ce şi-ar fi dorit Femeia de la Bărbat. O iubesc acum, atunci, mereu şi oricând.

3 gânduri despre &8222;Femeie. Te iubesc&8221;

Lasă un răspuns

