5235


am furat din cer un pumn de stele

am secat oceanul pentru 2 perle

dor de tine, dorinţă din mine

am ucis vise şi speranţe deşarte

praf de cenuşă au ajuns toate,

ochii tăi înnegresc 2 perle

ochii tăi transformă stele

transparent zăresc, aparent privesc

observ tăcut, ţipătu-mi cântă mut

pete colorate, simţuri ciudate,

ospiciu, mintea mea nebună după tine

drog, dorul să mă rup din tine

te compun şi mă distrugi, te ucid şi mă reînvii

strop de apă fermecată, glas de fată minunată

punct şi stop în mintea mea, punct şi start ceva.

Un gând despre &8222;5235&8221;

Lasă un răspuns

