E noapte…


E noapte. Luna vrea să răsara dar nu o las. De ce să fie lumină acum? Eu am chef de întuneric pentru că atunci mă vezi bărbat. Ți-am suflat cu o voce la care tremurai și mi-ai atins templul. Sunt un băiețel care a cunoscut o copilă care se transformă în femeie atunci când este în brațele mele la miezul nopții. Stelele săracele, nu știu ce să facă fără luna. Eu le-am sugerat să vină la geamul tău să îți lumineze visele despre viață. E posibil să mă asculte pentru că îți vreau binele și ce este sus în ceruri este paradis absolut.

Perna ta e goală. Sufletul râde sau plânge, nu știu pentru că nu am voie să plâng nici pentru tine nici din cauza ta. Am făcut-o și a fost bine, m-am calmat, mamica mea mi-a dat pieptul ei cald să scap de lacrimi și să simt căldura de a fi iubit chiar și pentru o clipă. Mâine este o altă zi în care nici tu nici eu nu știm de ce suntem despărțiți. E posibil să fie un test. Ai să ajungi să îl iubești mai mult acum, am să te ajung să te prețuiesc mai mult, vom ajunge să fim dependenți unul de altul. Cine va ști decât timpul sau pasiunea. El are noroc, te poate avea, tu îl poți înnebuni sau îl poti respinge că sunt prea scump să nu fii cu mine.

Eu sunt cuminte, femeie, gândesc, învăț, mă bucur de liniște, dorm, mă clădesc fizic și spiritual, fac multe și nimic fără tine. Ce frumos ar fi să fim noi, să te văd cum iubesti și eu să aflu ce îmi poate inima cuprinsa de săgeți trase din partea ochilor tăi. Ce frumos ar fi să nu se supere pe mine că sunt mai bun ca el și ca viața lui să aibă sens fără tine cum și a mea începe să nu mai aibă când o săptămână am respirat acelasi aer, am dormit pe aceeași perna și am simțit ceva de nedescris.

Ce frumos este să iubești.

2 gânduri despre &8222;E noapte…&8221;

  1. Dragoste profunda,sincera…neimpartasita,dar tot dragoste ramane…E frumos sa te trezesti cu ochii pe chipul ei,sa o saruti pe frunte si sa-i spui „buna dimineata!”.E dureros sa nu se intample asa…Iubeste sincer si va veni soarele si pe strada ta…atunci cand nu te vei astepta!

Lasă un răspuns

